Спецшкола-інтернат була організована в 1963 році в селі Вилок, Виноградівського району на базі дитбудинку для дітей-сиріт, які залишились сиротами, з вересня у школу прийшли учні із затримкою психічного розвитку. На даний час в школі навчаються діти з порушеннями інтелеткуального розвитку. Першим директором школи став Талабірчук І.І.
В 1980 році школу-інтернат переводять в село Перехрестя-Хутір і розміщують в приміщенні дошкільного санаторного дитбудинку для дошкільнят, який був переведений у село Чинадієво, Мукачівського району.
Директором став Любка О.О. з 1980 року, далі - Шишола Й.Й., Зелді Й.Й, Морожі Й.Й., Пак Й.Й. до 2002 року. За цей час побудовано баню.
В 1991 році було прийнято рішення утворити СП (спільне підприємство) для випускників допоміжних шкіл Закарпаття, яке себе не оправдало і в 2003 році було закрито. З жовтня 2002 року директором став Бряскалов С.С.
На підставі розпорядження голови Закарпатської обласної ради і з допомогою спонсорів випускникам спільного підприємства було надано окреме житло і їх працевлаштовано на підприємства Закарпатської області.
В 2003 році у школі налічувалось 110 учнів. На той час в установі працювало 30 педагогів, з них з середньою спеціальною освітою – 17 чол., з незакінченою вищою – 1, з вищою освітою – 12. Станом на 1 січня 2011 року у школі було 94 учні, працювало 36 педагогів, з них вища освіта у 24 чол., середня спеціальна – у 10 чол. Троє здобували другу дефектологічну освіту.
Школа розрахована на 100 місць віком від 6 до 17 років.
В школі діють швейні майстерні, кабінет розвитку мовлення, медичний кабінет, кабінет інформатики та ІКТ, бібліотека.
З вересня 2015 року т.в.о. директора став Глінко М.М. З січня 2016 року Глінко М.М. став директором школи.
На території школи знаходиться:
- навчальний корпус
- котельня – 2
- адміністративний корпус – 1
- баня – 1
- складські приміщення – 2
- спортивний та ігровий майданчики.
На даний час навчально-виховний процес забезпечують 27 педагогів з відповідною педагогічною освітою, з них 8 педагогів мають дефектологічну освіту. Кожен педагог має свої досягнення, досвід, стиль роботи.
Діють гуртки «Вишиванка», «Юні мовознавці», «Дитячий фольклорний колектив», «Комп`ютерна абетка».
Учні беруть участь в обласних конкурсах художньої самодіяльності, у різноманітних виставках дитячої творчості для дітей з особливими потребами. Учні школи були лауреатами Всеукраїнського конкурсу в 2006 році в м. Києві.
7 квітня 2017 року команда школи нагороджена Департаментом освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації за 1 місце у номінації «Писанка» третього фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!». 12 грудня 2017 року учні школи нагороджені Обласною ДЮСШІ за 3 місце у першості області з настільного тенісу.
Надаються послуги з реабілітації
- освітні послуги
- медична допомога
- соціально-побутова підготовка
- допрофесійна підготовка.
Корекційно-розвиткові заняття
- лікувальна фізкультура
- ритміка
- соціально-побутове орієнтування
- корекція вад розвитку
- розвиток мовлення
Допрофесійна підготовка
- швейна справа
- підсобний робітник сільського господарства.
В даний час учні в закладі перебувають цілободово, знаходяться на утриманні держави. У школу зараховуються діти з порушеннями інтелектуального розвитку на підставі рішення ОПМПК та путівки департаменту освіти і науки, заяви батьків.
Проблемні питання школи:
1. Удосконалення процесу диференціації та індивідуалізації навчально-виховного процесу, корекції інтелектуальної недостатності учнів, підготовки їх дотрудової діяльності та самостійного життя.
2. Виховання патріотизму, формування національної свідомості, моральності, поваги до історичного минулого України.
3. Формування в учнів соціальної, морально-духовної, життєвокомпетентної особистості для успішної самореалізації в соціумі як громадянина, сім'янина, професіонала.
4. Профорієнтаційна робота серед учнів з метою отримання робітничої професії та соціалізації дітей з особливими потребами до життя у сучасному світі.
5. Робота педагогів по створенню умов для розвитку інтелектуальних , морально-етичних, духовних, загальнолюдських якостей, художньо-естетичних, трудових, фізичних сфер особистості учнів, творчої особистості, їх здібностей і талантів.
Дізнайтесь також про історію садиби, що стала школою-інтернатом на Виноградівщині